Zelf aan de slag met thuis voelen en naastenbeleid
* Houd de Naaste Vast en Thuis Voelen agenda, de betrokkenheid van naasten stimuleren
Lees verder
* Zorgschouwen ter verbetering van het woon- en leefklimaat in zorglocaties
* Train de Trainer in Houd de Naaste Vast en Thuis Voelen agenda, een opleiding voor medewerkers
* Clienten Vertegenwoordigen, het samenspel tussen de zorgorganisatie en cliëntenraad op naastenbeleid en thuis voelen
Nieuwsbrief
Zoeken
Zorgvisite op de kaart!
Klik op de kaart voor het overzicht van alle afgelegde zorgvisites door het hele land.
Lees verderZorgvisite tip
- De Zorggroep (Zorgvisite De Wietel) heeft voor iedere locatie een fantastisch heldere informatiegids die op hun website te downloaden is. In duidelijke, gewone mensentaal wordt uitgelegd wat de locatie de bewoner te bieden heeft. Alle zorgorganisaties kunnen met dit klip en klare voorbeeld hun voordeel doen.
- Combineer winkel, receptie en restaurant balie. Het is efficiënter en je realiseert er langere openingstijden mee. (Architectuur/Ondersteunde functies) – 22 september 2011
- Maak een duidelijke contact button op de website. (Woonzorgcentrum Raffy)
- Huisdieren maken het huis huiselijker. Een kattenbak op de gang doet dat ook. (Tip van het Huis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje, Groningen)
- Zorg voor creatieve, lekkere menu’s in het restaurant, en een mooie etalage. Dit trekt zowel bewoners als bezoekers. (Woonzorgcentrum Steenvoorde)